Ishtirok etishning afzalliklari
"Woodtech & MebelExpo Uzbekistan" xalqaro ko'rgazmasi mahsulotlarni ilgari surish, sotuvlarni ko'paytirish, yangi hamkorlar topish uchun eng samarali vosita hisoblanadi.Ko'rgazmada ishtirok etish sizning kompaniyangizga quyidagi imkoniyatlar beradi:
- O'z mahsulotingizni aholisi 37,5 milliondan ortiq bo'lgan O'zbekiston bozori - Markaziy Osiyodagi eng yirik iste'mol bozoriga olib chiqish;
- Respublikaning barcha viloyatlaridan O'zbekiston mutaxassislarning noyob auditoriyasini maksimal darajada jalb etish;
- Markaziy Osiyo mintaqasidagi boshqa mamlakatlar mutaxassislarini jalb qilish, ular bilan faqat Toshkentda uchrashuvlar o'tkazish mumkin;
- Xarid qilishdan manfaatdor bo'lgan barcha potentsial mijozlarga mahsulotingizning afzalliklarini yetkazish;
- O'zbekiston va qo'shni davlatlarning barcha hududlarida dilerlik va distribyutorlik tarmoqlarini rivojlantirish orqali sotuvlar hajmini oshirish va geografiyasini kengaytirish;
- Maqsadli auditoriyaga mebel ishlab chiqarish va yog'ochga ishlov berish sohasidagi dolzarb ishlanmalar, yangi texnologiyalar va materiallarni namoyish etish;
- Kelgusi mebel mavsumlarining dolzarb trendlari va dizaynlarini namoyish etish;
- Mahsulotlaringizga bo'lgan talabni, raqobat muhitini baholash va maqsadli auditoriya vakillaridan qimmatli fikr-mulohazalarni olish;
- Brendingizga e'tiborni jalb qilish va uning taniqliligini oshirish;
- Muvaffaqiyatli, ishonchli va barqaror rivojlanayotgan kompaniyaning obro'sini shakllantirish va qo'llab-quvvatlash.
- 6769 tashrif buyuruvchi, 30 mamlakatdan 9000 dan ortiq tashrif;
- 85 foizi - soha mutaxassislari;
- Tashrif buyuruvchilarning 80 foizi ishtirokchilarning mahsulotlarini sotib olishni rejalashtirgan;
- Tashrif buyuruvchilarning 65 foizi biznes egalari yoki boshqaruv lavozimlaridagi shaxslar;
- Tashrif buyuruvchilarning 95 foizi ko'rgazmani muhim deb bilishadi;
- Eksponentlarning 87 foizi o’z ishtirokidan mamnun;
- Ko'rgazma ishtirokchilarining 95 foizi keyingi ko'rgazmada ishtirok etish istagini bildirdi.
Ko‘rgazmaga bag’ishlangan onlayn, oflayn va PR-aktivatsiyalarni qamrab olgan keng ko‘lamli promokampaniya yil bo‘yi O‘zbekistonda va xorijda olib borilmoqda.
- Ijtimoiy tarmoqlarda maqsadli reklama;
- O'zbekiston va xorijiy kompaniyalar bazasi bo'yicha Direct-mail;
- Yetakchi sohaviy ommaviy axborot vositalarida, professional portallarda va forumlarda reklama;
- Soha mutaxassislari bazasiga SMS-xabarlar;
- Tashqi reklama;
- Televizion va radio roliklar;
- Koll-sentr orqali maqsadli qo'ng'iroqlar;
- Reklamaning boshqa turlari.