«Ishlab chiqarish texnologiyalari. Yog’ochsozlik. Mebel va butlovchi qismlar – WoodTech & MebelExpo Uzbekistan 2026» 22- Xalqaro ko’rgazmasi

28 - 30 aprel 2026, O`zekspomarkaz MKK / Toshkent, O`zbekiston

Ishtirok etishning afzalliklari

"Woodtech & MebelExpo Uzbekistan" xalqaro ko'rgazmasi mahsulotlarni ilgari surish, sotuvlarni ko'paytirish, yangi hamkorlar topish uchun eng samarali vosita hisoblanadi.

Ko'rgazmada ishtirok etish sizning kompaniyangizga quyidagi imkoniyatlar beradi:
  • O'z mahsulotingizni aholisi 37,5 milliondan ortiq bo'lgan O'zbekiston bozori - Markaziy Osiyodagi eng yirik iste'mol bozoriga olib chiqish;
  • Respublikaning barcha viloyatlaridan O'zbekiston mutaxassislarning noyob auditoriyasini maksimal darajada jalb etish;
  • Markaziy Osiyo mintaqasidagi boshqa mamlakatlar mutaxassislarini jalb qilish, ular bilan faqat Toshkentda uchrashuvlar o'tkazish mumkin;
  • Xarid qilishdan manfaatdor bo'lgan barcha potentsial mijozlarga mahsulotingizning afzalliklarini yetkazish;
  • O'zbekiston va qo'shni davlatlarning barcha hududlarida dilerlik va distribyutorlik tarmoqlarini rivojlantirish orqali sotuvlar hajmini oshirish va geografiyasini kengaytirish;
  • Maqsadli auditoriyaga mebel ishlab chiqarish va yog'ochga ishlov berish sohasidagi dolzarb ishlanmalar, yangi texnologiyalar va materiallarni namoyish etish;
  • Kelgusi mebel mavsumlarining dolzarb trendlari va dizaynlarini namoyish etish;
  • Mahsulotlaringizga bo'lgan talabni, raqobat muhitini baholash va maqsadli auditoriya vakillaridan qimmatli fikr-mulohazalarni olish;
  • Brendingizga e'tiborni jalb qilish va uning taniqliligini oshirish;
  • Muvaffaqiyatli, ishonchli va barqaror rivojlanayotgan kompaniyaning obro'sini shakllantirish va qo'llab-quvvatlash.
Woodtech & MebelExpo Uzbekistan 2025 yil yakunlari bo'yicha:
  • 6769 tashrif buyuruvchi, 30 mamlakatdan 9000 dan ortiq tashrif;
  • 85 foizi - soha mutaxassislari;
  • Tashrif buyuruvchilarning 80 foizi ishtirokchilarning mahsulotlarini sotib olishni rejalashtirgan;
  • Tashrif buyuruvchilarning 65 foizi biznes egalari yoki boshqaruv lavozimlaridagi shaxslar;
  • Tashrif buyuruvchilarning 95 foizi ko'rgazmani muhim deb bilishadi;
  • Eksponentlarning 87 foizi o’z ishtirokidan mamnun;
  • Ko'rgazma ishtirokchilarining 95 foizi keyingi ko'rgazmada ishtirok etish istagini bildirdi.

Ko‘rgazmaga bag’ishlangan onlayn, oflayn va PR-aktivatsiyalarni qamrab olgan keng ko‘lamli promokampaniya yil bo‘yi O‘zbekistonda va xorijda olib borilmoqda.
  • Ijtimoiy tarmoqlarda maqsadli reklama;
  • O'zbekiston va xorijiy kompaniyalar bazasi bo'yicha Direct-mail;
  • Yetakchi sohaviy ommaviy axborot vositalarida, professional portallarda va forumlarda reklama;
  • Soha mutaxassislari bazasiga SMS-xabarlar;
  • Tashqi reklama;
  • Televizion va radio roliklar;
  • Koll-sentr orqali maqsadli qo'ng'iroqlar;
  • Reklamaning boshqa turlari.
Homiy va hamkorlar